Livrare si plata

Pieseauto7.ro NU suporta costul transportului indiferent de valoarea comenzilor. Livrarea se face prin Urgent Curier sau Fan Curier.

pieseauto7.ro se obligă să îți expedieze produsele cuprinse în comanda acceptată în sistem de curierat door-to-door, la o adresă de livrare de pe teritoriul României, respectând termenul de livrare comunicat.

Comenzile pe care le înregistrezi pe pieseauto7.ro se procesează în fiecare zi de Luni până Vineri în intervalul orar 9.00 - 18.00. Dacă vei plasa vreo comandă în afara acestor intervale, aceasta va fi prelucrată în prima zi lucrătoare. Livrarea pentru produsele aflate în anumite promoții se va face conform regulamentului promoției respective.

Data livrării se va calcula după cum urmează:
- de la momentul recepționării în contul pieseauto7.ro a plății integrale pentru comenzile care se vor achita prin transfer bancar;
- de la momentul acceptării comenzii pentru plata la livrare.

Pentru fiecare livrare firma de curierat va stabili costul in functie de greutatea produselor livrate.
Livrarea pentru produsele aflate în anumite promoții se va face conform regulamentului promoției respective. Produsele ambalate corespunzător vor fi expediate împreună cu următoarele documente: factura fiscală, certicatele de garanție aferente. Trebuie să ne notifici prin email la office@pieseauto7.ro, absența oricăruia dintre aceste documente în termen de 48 de ore de la recepționarea produselor, în caz contrar toate acestea considerându-se furnizate.

În cazurile în care nu vei fi găsit la adresa de livrare menționată, în intervalul orar stabilit de comun acord, curierul te va contacta pentru a conveni detaliile unei noi livrări. Dacă livrarea nu va fi încheiată nici la a doua tentativă, coletul ne va fi returnat și vom anula comanda. Vei putea relansa comanda de pe site.

Dacă informațiile legate de facturare și livrare pe care ni le-ai furnizat se vor dovedi eronate sau incomplete, te vom contacta pentru a stabili un nou termen de onorare a comenzii, de maxim 3 zile lucrătoare.

Toate produsele sunt ambalate corespunzator in vederea mentinerii calitatii acestora pe durata transportului.
În cazul în care numărul coletelor diferă de cel specificat în documentele de transport sau coletele prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, îți recomandăm să refuzi recepţia lor prin redactarea unui proces verbal constatator in prezenta curierului şi să ne semnalezi acest incident imediat prin email la office@pieseauto7.ro.
Orice reclamatie ulterioară cu privire la aceste aspecte va fi considerata nulă si nu va putea fi luată în considerare.


Informațiile despre stoc si termen de livrare

Disponibilitatea in stoc a produselor va fi confirmata telefonic sau pe e-mail dupa plasarea comenzii de catre un reprezentant de vanzari.
Termenul de livrare se poate estima in functie de disponibiliatea in stoc a produselor. Daca produsul este confirmat de reprezentantul nostru de vanzari ca fiind pe stoc se poate ridica din showroom-ul nostru sau se poate livra prin intermediul curierului in termen de 24 de ore de la confirmare.


Livrarea comenzilor cu opțiunea ridicării de la showroom

  • Comenzile procesate până în ora 14:00 pot fi ridicate de la showroom în aceeași zi, începand cu ora 17:00.
  • Comenzile procesate după ora 14:00 pot fi ridicate de la showroom a doua zi începand cu ora 11:00.
  • Sâmbăta se pot ridica doar comenzile procesate până Sâmbăta la ora 10:00.


Programul de livrări al curierilor

  • Livrarile vor fi onorate in maxim 48 de ore de la lansarea comenzii online sau telefonice.

Condiţii speciale de livrare

Pe durata livrării pot interveni factori externi care pot produce întârzieri independent de voinţa noastră sau a curierului: condiţii meteorologice nefavorabile, accidente, alte blocaje rutiere. În momentul în care vom avea cunoştinţă despre apariţia acestor cazuri, vă vom informa cât de curând posibil despre situaţia expediţiei.


Program showroom

  • Luni - Vineri, între orele 09:00 - 18:00;
  • Sâmbătă, între orele 09:00 - 13:00.